Friday, October 22, 2010

@-* tiap minggu tiap minggu...................

Posted by kami zuzi ... at Friday, October 22, 2010
Reactions: 
tiap minggu saya balik kg... 
kg oh kg .... saya balik setiap minggu
minggu oh minggu tunggu saya nak balik kg ...
kg oh kg tunggu minggu setiap2 ....
dah say well... lalalala

la ni, tiap minggu cek kena balik kg.. segala macam urusan yang cek nak settlekan ...
itu la, ini la.. mengalahkan YB...YB je suda...jgn nak berlagak PM plak...
lalalala
erm, nnt petang ni kite nak balik kg la nie.. padahal cam malas... tapi, nnt mak bising la.. sebab kalau sok balik, dah tentu sok pagi bangun jam tengahri ... selagi anak dara takpe kan... jangan dah jadi mak dara nnt... susah ... lalalala

erm... tiap minggu balik kg... bukan buat apa sangat... tapi tula, adala benda yang nak dibuat... contohnye ... pergi ke pasar ... best2.... kat KL nie, kita jakun sangat ngan pasar...
ada pun kat umah sewa tu, kebanyakan nye owang cina... so, takkan nak beli kat owang cina punye makanan kan... yer tak halal... erm, ada owang melayu... tapi, kita tak p pun... entah, cam tak happening la...

erm, nie tiap minggu punyer cerita.. daaaaaaaaaaa

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei