Wednesday, October 6, 2010

@-* bila mata dah lebam macam panda dan cuba nak senyum macam kucing....

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, October 06, 2010
Reactions: 
kite mukaddimahkan entry pada petang yang sayup2 nak hujan ni dengan tajuk " bila mata dah lebam macam panda dan cuba nak senyum macam kucing..."

hahaha...macam ape je kan tajuk nie...kenapa tak tulis, nak bergayut macam orang utan ker...hahaha
erm, mata ku sekarang dah lebam macam panda...gini ha! meh aku nak tunjuk gini...

taaaaa........rang! 

hahaha...sangat comel bukan bila mata begitu...
tapi takdela gamaknye mata aku gitu...gile ape...memang aku pakai spek hitam legap bis macam bontot kuali tak disental la jawabnye...hahahaha
ni semua gara2 hari2 ngadap PC jer...pedih mata ku..sakit tau...

erm, tapi bila kadang2 tu, aku teringin nak senyum macam kucing...korang pernah ke tengok kucing senyum...aku sendiri pun tak pernah la kot...
tapi kali ini aku nak pernahkan gambaran apabila kucing senyum...sangat menawan ok...mehla lihat...pandangla gigi ku yang menawan....harus di flos setiap hari selepas makan...diharamkan memakan makanan yang boleh wat terselit kat celah2 gigi yang boleh menyebabkan karies....lalalala

meh la la la... nak unjuk nie....seee...
memang yang terbaikla...sila lihat..gigi aku pun tak cenggitu ok...

kucing ni tak yah pakai braces pun tau...tapi aku kena plak pakai...
tapi tula, bila nye aku nak pakai nie... erm, aku nak sangat...

sayang..........nak braces........nak jugak la.... (menggedix plak...meluat aku)
hahahahahaha

ini sahaja bingkisan untuk petang ini... sila nantikan kejutan entry pasal dibawah ini pada bulan november 2010...tunggu.....
tata sayang...wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei