Friday, October 15, 2010

@-* semua org rasa nak kena marah ngan aku....

Posted by kami zuzi ... at Friday, October 15, 2010
eh, kenapa ha! minggu ni mood aku kena hiding hiding la...
kalau tak, rasa semua org aku nak marahkan...
dgn dia dia sekali kena tempias nye
tak baik wooo
entahla, aku rasa macam sakitnye hati nie...tak tahula kenapa...hormon tak betul kot....
erm..
tapi, sebenarnya aku macam tengah sad...sebab musabab aku sendiri pun tak tahu kenapa...tapi, bila aku baca blog sepet n qery (her bf) memang terubat la kesedihan...pasti akan ada cerita lucu dari mereka...

blog diorang memang da best la...mampu mengubat hati yang duka...
aku kekadang terpk...apala masalah aku sejak menjak nie...padahal aku ok jer... erm...lantakla...nnt balik nak pekena pie choc n pineapple...my fevereto...nyummyyyyyyyyyyyyyy.....

sedap hingga jilat jari kelingking...lalalalala
dahla, better silent dari aku maki tak tentu pasal... ya Allah....dosa betul aku...

istighfar banyak2 la kan....

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei