Thursday, October 7, 2010

@-* bila hosmet kata saya tak betul sejak akhir2 ni...

Posted by kami zuzi ... at Thursday, October 07, 2010
Reactions: 
salam
moh ler nak cite baik punyer...
entah kenapa la malam tadi, tengah duk listing...pastu cakapla sowang2...yela, nak listing baik punye kasi takde barang pun tak termiss... kalau dapek ler...

korang ingat senang ke kalau dalam situasi aku skang nie...
macam2 nak di lalui...

kena duri pun tahan jela...
kalau kena paku, memang takleh tahanla...ko gile....nnt kena potong kaki plak... ha!

erm, aku kua je bilik lepas bis memekak sambil listing barang n bercakap sorang2...
hosmet : sejak akhir2 zla nie......
aku : tak betulkan...kasihan..........
hahaha...belum sempat my hosmet nak biskan kata2...aku dah langgo dulu...kihkihkih...

memang aku tengah mental...yela, kalau la boleh selesaikan cepat...memang aku lega la...amin ya rabbal a'alamin la...
semoga aku dapat menjalaninya dengan baik dan selamat

tabahkan hati...sakit beberapa bulan jer...pastu ko nak tunggang terbalik tertonggeng pun i tak kisah...eh, i ke ko? ala, aku la tu....hahahaha
dasar memang dah mereng...tu la...
skang ni tido pun nak awal jer..ntah kena penyakit apa ntah...dulu kalau jam 10...mata ni burung hantu..bulat je...
la ni... jangan nak kata 10. 9 dah nguap2...macam singa kelaparan....hahaha

bile bercakap seorang diri itu adalah perkara yang memuaskan...cuba, try, test la eik....
selamat beramal...............lalalalalalala
 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei