Thursday, October 21, 2010

@-* nak rasa tak apa yang saya rasa....

Posted by kami zuzi ... at Thursday, October 21, 2010
Reactions: 
la nie....kite ske buat tajuk panjang2... ntah, best kot...n blOg ni adalah peneman terbaik saya... sebab dengan menulis, kita mampu menghilangkan sedikit stress yang wujud dalam hidup kite... ayat nak yang terbaik...

berkisar mengenai tajuk di atas... korang nak rasa tak apa yang aku rasa... kelihatan  nya macam menyampah je kan...
apa bOleh buat, hati suda kOsong, jiwa dah rasa macam tak bOleh blahhhhhhhhhhhhh...

kita rasa terlalu stress... kita rasa terlalu tertekan... juga kite rasa terlalu menderita di kepala ini...

dah macam hazab dah kite rasa... bOleh tak kita nak benti jer...
aduh, kalaula kita takde kOmitmen belaja, mesti kita dah benti kan... ni belaja tak bis lagi... duit nak pakai pun banyak...

hidup kita makin lama, makin bertambah stress... sakit kepala di buatnya... jiwa rasa amatla tertekan...
ditambah lagi dengan keadaan skang nie, semuanya serba tak kena...

kadang2 kita adala muhasabah diri sendiri... tapi, syaitan yang menghasut adalah terlalu banyak... tula, iman tak kuat, jadi mudahla gOyah...

pastu, kita rasa taknak makan... padahal memang nak kena lempang la kalau tak makan... badan dah keding tahap tulang... sakit otak kite...

eh, korang tolOng r bantu, help kite... dah terlalu tertekan... ada kawan kat Opis pun macam takde... baik takde la... tapi kalau takde, lagi mmg bertambah stress la plak... 

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...................

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei