Tuesday, October 19, 2010

@-* skang dah x banyak cerita la...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, October 19, 2010
sejak menjak nie...
acapkali pasti nak menjejak ke blOg setiap hari untuk mengUpdate blOg ku ini...
dulu kan...ada la dapat banyak cOmment... sebab, dulu aku ske wat stOry yang lucu2... ngEee...

erm, la ni aku dah x banyak cerita la...
tetibe aku sangat rindu pada kelas la plak...

erm... kerinduan ku yang adakalanya bOleh membuatkan aku stress... tapi, itu adalah cabaran... 
serOnOk gak tau... 
skang ni, minat membaca pun dah kUreng la beb...
erm.. apa mau buat wei... kat Opis plak macam umah mayat... umah mayat yang aku memang tak pernah masuk... scray seram sOjOk la wei... ntah2 bOleh damam satu minggu...nGeee

kadang2 aku teringin nak jd cam sengal2 ubi... tapi, tak reti pun...
tinggal lagi beberapa hari untuk hari itu.... 
terima kasih sayang abang.........mmUah... ((dah tetibe terselit plak ayat ini...sila jgn terkeluar anak tOkak))

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei