Wednesday, June 30, 2010

3 hari - pening!

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, June 30, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
aduhai... pening kepala aku...

tertekan ataupun ditekan ataupun memang nak kena ketuk dengan hammer...

toink toink... haiya! 

PENING KEPALA AKU DEH!

Tuesday, June 29, 2010

perempuan suka merungut kan...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, June 29, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
ok, tajuk kita pada hari nie " perempuan suke merungut"

memangkan lumrah, manusia ni ske merungut...
tapi, diakui memang aku ske merungut, dugaan yang Allah bagi pun aku ske merungut... Masya'Allah....

dah macam tak reti nak bersyukur... bile senang ske, bile susah barula nak ingat TUhan, Doa semua... Masya'Allah.... (ingatkan untuk diri sendiri gak nie).........

kenapa eik perempuan ske sangat merungut... dah cantik, nak lagi cantik....
hehe....

merungut tu tak baikkan..((aku tahu, tapi aku ske tetap merungut selalu...))

nasib ada org yang sering menasihati aku supaya menjaga kata2..
setiap kata itu adalah doa... 

"terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata buruk padahnya..."

Tuesday, June 22, 2010

penjara pudu dirobohkan

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, June 22, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
berita ini suatu yang menyedihkan...
entah kenapa la... mungkin bagi aku sudah hilang warisan negara yang boleh menjadi sejarah pada generasi akan datang...

pastu kerajaan tidak mencadangkan ia sebagai "TAPAK WARISAN NEGARA"...
kemudian mencadangkan untuk menjadikan sebagai pusat rekreasi, hotel, pusat niaga... 


macam tak setuju la...
patutkah??? jangan hanya mengejar kekayaan dunia sahaja... kalau boleh KL nie smua nak dijadikan sebagai pusat "mendapatkan kekayaan"... 

seperti salah seorang pembaca bHarian mengulas "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya"


renung2kanla.................

Monday, June 21, 2010

geram

Posted by kami zuzi ... at Monday, June 21, 2010
Reactions: 
1 comments Links to this post
salam

geram2 pun bagi salam gak... cOol dOwn ckit
tapi tetap geram la...

azab beb hati nak balik KL... alahai... KL kalau stand fOr KUALA LANGAT ok gak... ni KL = KUALA LUMPUR....hazabbbbbbbbbbbbb...
kuatkan hati, cekalkan dada...hahah...giler...
balik KL dengan muka muncung 1k... hahah...mahal tu beb...
pastu balik2 kepala lak sakit... terus hilang selera makan...
sakit kaki semua la...
taknak tidO plak...
nasib ada my bOy teman...oPs! teman dalam mimpi jer...
tidO2222...........akhirnya...bangun2 sweat2 badan aku... dah macam orang kebah demam la plak...
kepala pening2...
g gak keje...yela, tak g keje pun nak wat pe...
pastu menyakitkan hati betul sampai kat jejantas BTS...
BTS = bandar tasik selatan... jejantas yang aku dah guna 2 tahun... baru beberapa hari dia wat hati orang ramai panas....

tapi, aku tak tahula kalau hati aku sorang je yang panas... erm... nasib ada KUCING COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.......sejuk ckit hati aku beb...
dengan pakai sandal crocs + baju kurung riau... selamba beb... 
kaki aku sakit tahu.......kalau tak jaga pemakaian kasut, nnt bertambah sakit la...
sebagai pengguna jejantas tu......tOLOng la bukak kunci tu ...... menyusahkan betul tahu!!!!!

Thursday, June 17, 2010

minggu tanda tanya...

Posted by kami zuzi ... at Thursday, June 17, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
minggu ini penuh dengan tanda tanya...
esok dah jumaat... adakah berita itu akan lenyap begitu sahaja ???

"sungguh ku tak mampu menahan tanda tanya.... ah ah!"

ala2 bengong tahap cicakla...

semalam, tulang pinggul ku sakit...sehinggalah ke hari ini... azab sey nak jalan...terpaksala guna sandal hush puppies mak saya...

sandal macam org tuala yang paling best...selesa...
cepatla berita itu sampai...samada nak ke tak? aduh! 
harapan ku mungkin akan berkecai...mungkin akan kembali bersinar...

gundah gulana ikan buana... lalalalala...

minggu yang penuh tanda tanya...

Tuesday, June 15, 2010

tak tahu

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, June 15, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
aku tak tahu...
kOrang tahu ???

aku tak tahu...
kOrang tahu ???

kalau tahu bagi tahula...
aku tak tahu nie...

AKU TAK TAHU!
AKU TAK TAHU!
AKU TAK TAHU!
AKU TAK TAHU!
AKU TAK TAHU!
AKU TAK TAHU!   

Wednesday, June 9, 2010

mc = mintak cuti

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, June 09, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
hahaha...
aku kan jahat skang...
ske kadang2 mc...

ya la...my bOy said mc equal to "mintak cuti"
so, ske2la kan nak MC...lalalala

aku je yang tahu camne prestasi aku keje skang...
kOrang mana tahu...
kalau ada  evaluatiOn 1(sangat teruk) ----- 10(sangat sangat sangat bagus), aku mungkin berada di kedudukan nOoooooooooooooooo 4 kOt...takdela teruk sangat..paling2 busuk pun 5... ahaks!

kOrang mesti tahu camne rasanya jiwa raga sanubari org yang malas nak keje...pasti korang tahu..percayalah... macam ada batu "besar punyer" yang menghimpap kepala hotak korang...

bile dah rasa tak minat..mula la korang buat hal tak tentu pasal...
cuba kOrang amatila sendiri prestasi kOrang...
haip! aku kan nak cakap pasal MC, tapi jadi cerita lain...macam haram.... hikhikhik...

jOm MC = mintak cuti...mari2...
kO gile ke...
lalalalalalalalala....

Friday, June 4, 2010

malas

Posted by kami zuzi ... at Friday, June 04, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
AKU MALAS 

MACAM KUCING KAT BAWAH NIE...SENGALLLLLLLLLLLL


Thursday, June 3, 2010

mula lega...

Posted by kami zuzi ... at Thursday, June 03, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
hari nie aku dah lega ckit...
dari episod semalam yang menyakitkan hati dan perasaan serta jantung sanubari....argh!!!!
malam tadi melepakkan diri dengan melepakkan badan di depan kaca TV bersama hosmet2 ku yang terbaikkkkkkkkkkk...

menOntOn showdOwn sambil mata ala2 ikan puyuh...((bagaimana??? entahla...lu pk la sendiri))
 hati sakit mula lega...sebab tak pk apa2 la...

tapi, bila pagi kena p keje...huh!!! macam ada batu besaaaaaaar punyerrrrrrrrr kat kepala nie...

jOm resign nak tak??? balik kg jual pisang gOreng depan umah...ok gak... kaya beb kalau laku...
jual jOmpOt2 ker... ada macam2........


Wednesday, June 2, 2010

benci betullll

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, June 02, 2010
Reactions: 
0 comments Links to this post
aku benci betulla...
aku bergayut kejap je pun...

tu pun nak bising... ala, yang diorang p merokok tu tak plak aku nak bising... gelak2 macam #%&*^*&*&()*(%^&... yela sapela aku kan...bukan ada kuasa...

bg aku hanya Allah yang berkuasa kat muka bumi nie...

jangan cakap tak supe bikin la...
aku tengah bingung nie...bukan aku tak wat keje...so, aku take a nap la... gayut jap...
bis...nak je aku suh diorang jangan hisap rokok...sama je masa terbuang dengan aku...

cuma cara yang berbeza... aku dan sorang nie je yang duk depan PC je... apa pun nak buat pun lantakla...
aku memang marah nie...entahla, dah 2 tahun hari nie aku keje, habuk pun aku tak nampak...


aku nak bonus...tapi, mana???
no benefits to stay here for a long time...
every day not happy day...but stress day...
alone macam tunggul, opis like "umah mayat"


arghhhhhhhhhhhhhhhh
aku kena buat keputusan betul2 nie...bia aku tak merana kemudian hari...


tapi memang aku kalau ada kuasa cam dia...lama dah aku tegur segalanya...tapi, aku tahu, kuli"cutive".....so, jadila kuli"cutive"...


aku takleh terima..biala aku nie memalukan ke apa....
 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei