Wednesday, June 2, 2010

benci betullll

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, June 02, 2010
Reactions: 
aku benci betulla...
aku bergayut kejap je pun...

tu pun nak bising... ala, yang diorang p merokok tu tak plak aku nak bising... gelak2 macam #%&*^*&*&()*(%^&... yela sapela aku kan...bukan ada kuasa...

bg aku hanya Allah yang berkuasa kat muka bumi nie...

jangan cakap tak supe bikin la...
aku tengah bingung nie...bukan aku tak wat keje...so, aku take a nap la... gayut jap...
bis...nak je aku suh diorang jangan hisap rokok...sama je masa terbuang dengan aku...

cuma cara yang berbeza... aku dan sorang nie je yang duk depan PC je... apa pun nak buat pun lantakla...
aku memang marah nie...entahla, dah 2 tahun hari nie aku keje, habuk pun aku tak nampak...


aku nak bonus...tapi, mana???
no benefits to stay here for a long time...
every day not happy day...but stress day...
alone macam tunggul, opis like "umah mayat"


arghhhhhhhhhhhhhhhh
aku kena buat keputusan betul2 nie...bia aku tak merana kemudian hari...


tapi memang aku kalau ada kuasa cam dia...lama dah aku tegur segalanya...tapi, aku tahu, kuli"cutive".....so, jadila kuli"cutive"...


aku takleh terima..biala aku nie memalukan ke apa....

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei