Tuesday, June 29, 2010

perempuan suka merungut kan...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, June 29, 2010
Reactions: 
ok, tajuk kita pada hari nie " perempuan suke merungut"

memangkan lumrah, manusia ni ske merungut...
tapi, diakui memang aku ske merungut, dugaan yang Allah bagi pun aku ske merungut... Masya'Allah....

dah macam tak reti nak bersyukur... bile senang ske, bile susah barula nak ingat TUhan, Doa semua... Masya'Allah.... (ingatkan untuk diri sendiri gak nie).........

kenapa eik perempuan ske sangat merungut... dah cantik, nak lagi cantik....
hehe....

merungut tu tak baikkan..((aku tahu, tapi aku ske tetap merungut selalu...))

nasib ada org yang sering menasihati aku supaya menjaga kata2..
setiap kata itu adalah doa... 

"terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata buruk padahnya..."

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei