Monday, June 21, 2010

geram

Posted by kami zuzi ... at Monday, June 21, 2010
salam

geram2 pun bagi salam gak... cOol dOwn ckit
tapi tetap geram la...

azab beb hati nak balik KL... alahai... KL kalau stand fOr KUALA LANGAT ok gak... ni KL = KUALA LUMPUR....hazabbbbbbbbbbbbb...
kuatkan hati, cekalkan dada...hahah...giler...
balik KL dengan muka muncung 1k... hahah...mahal tu beb...
pastu balik2 kepala lak sakit... terus hilang selera makan...
sakit kaki semua la...
taknak tidO plak...
nasib ada my bOy teman...oPs! teman dalam mimpi jer...
tidO2222...........akhirnya...bangun2 sweat2 badan aku... dah macam orang kebah demam la plak...
kepala pening2...
g gak keje...yela, tak g keje pun nak wat pe...
pastu menyakitkan hati betul sampai kat jejantas BTS...
BTS = bandar tasik selatan... jejantas yang aku dah guna 2 tahun... baru beberapa hari dia wat hati orang ramai panas....

tapi, aku tak tahula kalau hati aku sorang je yang panas... erm... nasib ada KUCING COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.......sejuk ckit hati aku beb...
dengan pakai sandal crocs + baju kurung riau... selamba beb... 
kaki aku sakit tahu.......kalau tak jaga pemakaian kasut, nnt bertambah sakit la...
sebagai pengguna jejantas tu......tOLOng la bukak kunci tu ...... menyusahkan betul tahu!!!!!

1 comments:

saya_arief on June 21, 2010 at 12:39 PM said...

oit..
lame xsinggah cni.
asal ngamok2 ni..huhu.

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei