Wednesday, June 9, 2010

mc = mintak cuti

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, June 09, 2010
Reactions: 
hahaha...
aku kan jahat skang...
ske kadang2 mc...

ya la...my bOy said mc equal to "mintak cuti"
so, ske2la kan nak MC...lalalala

aku je yang tahu camne prestasi aku keje skang...
kOrang mana tahu...
kalau ada  evaluatiOn 1(sangat teruk) ----- 10(sangat sangat sangat bagus), aku mungkin berada di kedudukan nOoooooooooooooooo 4 kOt...takdela teruk sangat..paling2 busuk pun 5... ahaks!

kOrang mesti tahu camne rasanya jiwa raga sanubari org yang malas nak keje...pasti korang tahu..percayalah... macam ada batu "besar punyer" yang menghimpap kepala hotak korang...

bile dah rasa tak minat..mula la korang buat hal tak tentu pasal...
cuba kOrang amatila sendiri prestasi kOrang...
haip! aku kan nak cakap pasal MC, tapi jadi cerita lain...macam haram.... hikhikhik...

jOm MC = mintak cuti...mari2...
kO gile ke...
lalalalalalalalala....

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei