Tuesday, October 12, 2010

@-* hari ni saya masuk opis...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, October 12, 2010
salam...
hari ni saya masuk opis setelah saya cuti semalam (isnin), tapi hari ni saya half day petang je saya masuk opis...
yela, saya semalam dah macam sakit hati... erm, jadi saya nak tak sakitkan hati org...saya decide untuk masuk opis jugak!
walaupun petang nnt balik saya kena balik ke kg semula...sebab malam ni saya nak settle satu benda... dan sok pagi pun saya maybe akan masuk half day petang jugak! ataupun pagi2 saya kena masuk opis... begitulah hidup saya... pusing sana sini...
wang! wah...sangatla berharga pada ini bulan...
macam2 lagi tak beli...
alhamdulillah...setakat ini semuanya berjalan lancar...

kepala saya pening...ahad satu hari saya shopping (10am --> 10pm)
isnin setengah hari jugakla...
selasa plak ni keje half day... erm, takpela...
dtg2 opis jer...tengok2 ada souvenir dari opismet... comel sangat...macam patung precious moment tu...tulis "baizura & aqasha"...
so sweet...so, dtg2 bolehla tersenyum sekejap...
 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei