Thursday, October 21, 2010

@-* prince charming saya n choc strawberry saya...

Posted by kami zuzi ... at Thursday, October 21, 2010
Reactions: 
salam semua...
semalam kan 2010 2010 kan... hari rabu je pun...
kita dapat prince charming kita... haish! malu la saya... wa, kami declare bersama...sampai kita ketiduran pun bersama prince charming saya...

adalah sangat penat ok...
pastu kita sempat agi buat choc strawberry tu...tapi tula, susah kemain la nak buat nye... choc nye adalah sangat low quality... atau kita yang memang tak reti nak buat... ngeeeeeeee
 pastu kita tak sempat nak amik gambo la... nntla kite amik gambo...pastu kite upload...

erm... nnt ada masa terluang, kita nak biskan masa dengan prince charming kite...
lalalalal... prince charming kita kan sweet... i like u.... hahaha
 korang ada prince charming tak wahai pompuan... lalalala.... AAK...hahahaha, kita dah gila... prince charming kita ni manusia ke benda ke binatang ke bunga ke buah ke sayur eik...
ish2...pelik betulla...
lalalalala... lOve u prince charming... las sekali i got u... wallaweiiiiii.... TERBAIK....

1 comments:

saya_arief on October 21, 2010 at 10:47 AM said...

nak choc...

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei