Thursday, October 28, 2010

@-* nie yang pagi2 aku nak marah nie....

Posted by kami zuzi ... at Thursday, October 28, 2010
salam
ish! geram plak la aku...
aku bukannya buat projek sistem tu bagai sengal...
ha! kan dah kata sengal ...
erm, aku dah geram, mulut pun dah ase nak men"cabai"kan org...

bile geram, rasa macam tak best nak buat apa2...
erm...macam bosan la...

jom makan... ada popia, hotdog, kuih bingka ubi ...best waduh2...

dahla macam2 lagi banyak benda nak kena pk itu ini yang tak settle lagi ... dah tinggal bape hari je lagi nie... sakit jiwa aku ....

kalau tak sakit jiwa, sakit hati ... bOleh ???
hahahaha...
apa lagi la nie yang tak settle lagi .... erm..

2 comments:

saya_arief on October 28, 2010 at 10:20 AM said...

sabar2..
:D

kami zuzi ... on October 28, 2010 at 10:43 AM said...

memang sabar pun...padahal takde mende pun....cikit jer...saje kecok lebey

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei