Tuesday, October 19, 2010

@-* bile aku boleh rasa bernafas semula eik...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, October 19, 2010
stress...

eeeeeeee....dah taknak la duk sini... 
Ya Allah... apa salah aku...

bile la aku rasa nak bernafas dengan baik...
ha! sampai aku dah update kat fb tu dengan rasa dan macam niat nak sakitkan serta sedarkan hati org.... ha! lantakla.. aku dah tak tahan dah...

kepala ni dah rasa macam nak pecah.... kalau tak dikawal...
dah kalau my soulmate tak tahan...memang dah lama aku kena lempang...

say sorry to him... u dont know how i feel rite now n before this...
i do not intent to hurt ur heart dear...

Allah...please to help me...
give me good news before end of this year.... please Allah...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei