Wednesday, October 27, 2010

@-* ha! bile sebulan masih lagi tak cukup...

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, October 27, 2010
Reactions: 
wuhu...
salam kOrang
wahu wahu ... aduhai... bile sebulan lagi tak cukup ... apa da ayat terbalik ... sila la buat2 faham walaupun tak bape atau memang tak faham ...

aduyai... manyak lagi mende ma saya mau setel ...erm... malam tadi kite p juscO... aduhai.. sekali ada set comforter + bed sheet ... alahai...murah nyah... dari rm639 tinggal rm191 ...
rugi tak kalau tak beli... aduhai... tapi tula, ko nak wat pe pakai comfOrter bagai ... umah dahla aircOnd sana sini... warna plak memang idaman kalbu ...light pink .... tersentuh jiwa ...

tapi kite rasa memang nak rembat la satu ... ada lagi ... jam tangan ...murah gaban ....half price jer .... tinggal rm50 .... pastu ada lagi, seluar ...rm32 kOt..less 70% ... terbaik... pun tak rembat ....semuanya gara2 budget perlu di kawal ...
nie memang sebulan dah tak cukup ... memang saya kena kOrek lObang la nak cekau duit untuk barang lain ... aduh ...

apa lagi apa lagi .... entah! bOleh sewel ...biala sebulan itu cepat ... ku harapkan kelegaan itu bakal muncul selepas itu ... huhu...
dunia perlukan duit ... ish, ke duit diperlukan oleh manusia .... alah, lebih kurang sajo ler...

apa la yang bile sebulan masih lagi tak cukup dah tu eik ...

1 comments:

Gadis Kampung on October 27, 2010 at 1:22 PM said...

nak RM101 dgn pendrive 2gb?jom la join contest saya..mudah je
http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/10/join-my-contest-be-my-followers.html

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei