Thursday, October 22, 2009

watsOn vs gUardiAn

Posted by kami zuzi ... at Thursday, October 22, 2009
Reactions: 

apa ke hal punye tajuk da...
yela, semalam, aku suda tertipu...

watsOn itu brg dia sangat mahal...
tapi kenapa aku ske beli kat situ???
mungkin di sebabkan kedai yang beso, selesa, mudah nak cr brg, kemas...

gUardIan...
kenapa barang dia murah...barang yang sama...

rugi beso aku semalam...
nivea oh my lotion... kenapa kau mahal di watsOn...

kalau bLi kat guardIan lagi mUrah ckit dan leh dpt free lotion yang kecil bernilai rm6.90... sangat rugi...

watsOn... adakah kau menganiaya aku???
tIdak...

ada lagi lotion murah gile.. jenama ST.IVES... aku nak beli semalam, tak jadi... kat watson RM21.90...plak tu takde yang VITAMIN E...

aku lalu je kat guardIan... mak ko hambik ..harga dia RM9.20.... ke haku yang salah pandang... kero ke mata aku... tapi yang pasti, aku tak silap tengok ko....wOi! apa suda jadi... aku nak !!! tapi aku rasa membazir kalau beli, sebab aku dah beli nivea lotion...

nasib ko nivea kesayanganku...

nasibla JJ bagi aku voucher RM10... dapatla aku guna semalam...

geram punya pasal... wOi!...lenkali nak bli kat guardIan je...

sodeh jO oH...

lepas ni aku kena lebey hati2 ok...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei