Wednesday, October 21, 2009

bosan + malas

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, October 21, 2009
salam

kamu nak tahu tak, hari2 saya nak g keje, mes
ti saya kata malas...

" kamu, saya malas la nak g keje" - sms
"kak, saya malasnye pg td nak bangun g keje" - cakap

"wei pali, ish, malasnye nak keje" - cakap

kalau da hari2 aku kata malas...
mesti ada somethin' wrong somewhere... somewhere i belong... sudey senget sudey...

korang tak tahu yang aku nie curi2 memblog..
.
((sangat teruk bukan...))
apa mau jadi sama kamula cik adik...

mau apa2 aja...

nie kalaula ada yang leport ke hape ke... mamfOs haku

ko nak tahu kenapa aku ni bosan memanjeng...
entah... mana leh gtau... bisla lahsia i terbongkar nnt... nnt da kena korek sus
ah nak timbus tau...
((tapi, ada ke haku, ko, dia kesah))
ADA KE???

haha... tekanan perasaan la wei...

kununnya rakyat Malaysia... 1 MALAYSIA
tapi hampeh je haku nie... macam ne la nak maju...
((nak maju ke depan la... kalau nak mundur ke belakang))
HAHAHAHA... KASI PANAS SAJA


nie amik mood sebelum nak stat enjin opis nie...

amik kunci kasi masuk dalam enjin... pale hotak ko masuk kunci lam henjin... wakakaka...

eh, sukahatila... yang penting aku BOSAN


BOSAN, BOSAN, BOSAN

zzzzzZZZzzzzz

zzzzzZZZzzzzz

1 comments:

Anonymous said...

uit! jgn malas2 (^_^)V

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei