Wednesday, October 28, 2009

sengal sengal

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, October 28, 2009
Reactions: 
korang, kalau jadi aku...

erm, aku ngan opismet aku nie...
da penin da duk je...

kalau berdiri je ponat la plak...
kalau duk saja pun ponat gak...
sakit bOntOt kOooo

pinggang segala sendi2 tulang OtOt2 semua la sengal sengal ubi kentang gitu

aduhai...
bile dapat jalan ckit, sedap ckit badan...
ntahla...
apa la nak jadi kan...

opismet aku pun da letih ngadap leptOp je
nnt mata sakit kOoo
ha! kan susah

kalau bOleh di pusingkan badan ini, mahu patah tau...
aku yang tUlang nie... bisla kiOk terus

kekekek

k la kawan2... 

dudOk pOnat
dIri pOnat

heh!
 

2 comments:

.:Y.A.N.I.E:. on October 28, 2009 at 8:27 PM said...

haha..betul3..
sakit segala tulang2..kalu duk sopan2 lenguh plak..nk jln ke mana sgt la kat opis tu..haha

omeinzla on October 29, 2009 at 10:59 AM said...

hahahah.. tula pasal... sakit segala sendi2... belum tua dah osteoporosis... minumla ANLENE...untuk kesihatan tulang anda...

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei