Wednesday, October 28, 2009

aku sahaja kah

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, October 28, 2009
Reactions: 
salam
aku seperti rasa kecik ati ye semalam 
dgn siapa, tak yah la tahu...

macam aku sowang je yang wat salah...
salah ke???
tak pun... saje je nak cari salah aku...

paling seronok adalah mencari kesalahan aku...
entah kenapa... agaknya mendapat kepuasan yang maxima kot...
lantakla dia...

kalau aku nie jahat nye kemahin...
lama da aku report...
tapi takpe... org tak salah wat pe nak rasa salah...

sukahatila nak perli aku ke ape ke...
tadah telinga je... masuk kanan, kua kiri
masuk atas, kua bawah....

aku pun ada perasaan gak... selagi aku wujud, selagi itu aku sahaja yang dipersalahkan...


SABAR................


erm, saje je aku nak lepas geram tahi anjing kat sini...
okla...


hari2 ko tahula, aku memang malas... entah keje apa aku nak wat pun aku dah malas nak pk...
ngeeeee....

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei