Tuesday, October 27, 2009

sIzzlIn' & yOng tau fOO + sOya bEan

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, October 27, 2009
semalam entah ke bape kali aku g ke SOGO
naik muhak haku...

aku g amik laptOp aku
pastu,
aku g L6 - fOOd cOurt
p makan2 layan perasaan sOwang2

asyik makan sOwang je...naik bOhsan haku
tapi takpela, makan juga...

aku melantak kOoo...
makan sIzzlIn' + yOng tau fOO + sOya bEan 
tak ke banyak tu kenama nye eh!

pahtu org lalu, duk pandang2... aku slumberland jela...
perOt haku yang nak makan... bukan ngkO
aku layan je makan...
bis kO semua...cUba 2 ketul kecik je mr yOng tau fOo tak bis...ngEee

nasib tak muntah
haku nie bukan boleh memaksa makan
sat g BUEK!... haku gak rugi...

balik umah mandi2...lepak bilik, usha laptOp yang da berkarat...

tak study pun...
wOi! kenapa aku sangatla terOk...

terOk wOoo...
study mOlek ye... esemen tak wat g...

mamfOs

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei