Friday, October 30, 2009

seperti hari KEBULURAN

Posted by kami zuzi ... at Friday, October 30, 2009
Reactions: 
saya hari ni kenapa?
makan macam KEBULUR...
saya breakfast ckit je.... popia 2 + karipap 1


lunch................................
nasi ayam + waffle (peanut + chocolate) + barli ais + aiskrim potong (cempedak flavour) + cendol....


GILE!

hahaha...tapi best pe makan je... hati senang tau... tapi kalau hati tengah susah, susah la juga jawabnye...

waffle je tak bis... cendOl otw nak bis... biskan tau...nGeee 
bukan senang nak tengOk saya pelahap gaya ini...


kan saya nak GEMOK... tu sebab saya kena makan banyak... 
tapi saya takleh paksa makan... nnt terkua balik... sangat tak ske akan keadaan itu...


tapi kalau lapa, tak makan, saya macam nak pengsan... 
susah betul la... takpela, kalau org kata saya MENTEDARAH ke hape ke... nGee...


saya ske... kamu ske???
tak ske sudahla...


yeay! nk lik kampung petang nie...
 

2 comments:

saya_arief on October 30, 2009 at 4:12 PM said...

waffle itu sedap...

omeinzla on October 30, 2009 at 4:34 PM said...

nak ke? nnt saya poskan ok.. nak flavour apa?

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei