Monday, October 26, 2009

mAlas

Posted by kami zuzi ... at Monday, October 26, 2009
kenapala aku malas
kO malas tak???

wei, aku tanya, kO malas tak???
aku malas seh...

ape kena la ngan aku nie... hari2 malas... kalau tidO ke, suh g jalan2 ke, tak la plak aku malas... nie aku malas je manjang...

penyakit malas nie, kalau diturutkan hati selalu, memang merana la diri di buatnya...
malas nie boleh membawa MAUT!


uish, ko bia betul... yela, kalO ko asyik malas je... kO nak jadi apa??? MAUT la gak tu namanya...
camne agaknye untuk kita tidak lagi malas???


ada tips menarik untuk dikOngsi???


silakan.... tIps anda amatla dihargai ((hakikatnya aku tahu, sape jela yang baca blOg aku nie...wahahaha))


okla... takmO malas lagi wOoo... ajin n ajin selalu Ok...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei