Friday, October 23, 2009

resUlt + esemen

Posted by kami zuzi ... at Friday, October 23, 2009
salam
e... kenapa blog saya nampak lain...


pagi2 dtg da open OUM website
pastu, gOdek sana sini
nasib tak lunyai..

g kat result, g print result yang sangat terOk itu..
haisyOoo.. zla apa kamu nak jadi ha!

zla " jadi org la.. takkan jadi mOnkey tOmey lak"


aku yang sememangnya deGil macam begeDil
wahahaha...


rEsult aku terOk la...
macam nO la 3rd sem nie...


math fOr management - yang paling risOo...
principle Of management & marketing management I - tu insyaAllah


esemen tak wat g...
kO nak jd gapO zla Oooi.....


sapO la yang sudi nak nOlong aku aja wat esemen math nie...
susOh kemahin la...
naik gIve uP aku di buatnye..

sekali bF aku tahu...
mesti dia kata " tampar karang baru tahu "

hahaha... tu suda bIasa ku dengO... dilakukan idak leR... nak mampOs ape...


napO la result aku teruk...
yang kO nak salahkan org pun tak guna...
ngkO tu zla yang wat sendiri...
jadi akibat sabab musabab nye hanya ko yang tanggung dan tahu...


redHa...
tapi sem nie lagi takOt...


erm...
zla bOleh kan...


bOleh... bOleh... bOleh



 kO jangan cakap aje zla Oooi... kO kena usaha dan buktikan... oK

2 comments:

.:Y.A.N.I.E:. on October 23, 2009 at 9:54 AM said...

ssh sgt ke math tu..meh akak tolong..hehe

kami zuzi ... on October 23, 2009 at 1:59 PM said...

ssh... sbb eksesais dia sng... assignmnent dia ssh... nth, tiru je nnt...haha

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei