Tuesday, October 20, 2009

kEnapa???

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, October 20, 2009
salam

kenapa kan... semua yang terjadi, kenapa kan mesti ada :

"eh, kenapa eik dia camtu?"
"eh, kenapa
eik dia camnie?"


hoho...kenapa la kan...
entah, aku pun tak tahu...

ko tahu tak KENAPA aku tulis bl
og nie...


blog nie, ko nak tahu ke???

ala, sebab aku ske la... aku ske mengarang... kadang2 aku nie garang gak... kikiki... ayat takleh tahan tu...

eh, kenapa entry yang nie aku guna kale merah mak ngah...
ala, saje je nak bg terang...

sok2 aku guna kale hitam legam bontot kuali...
putih nan suci (higlight untuk lihat ye tuan puhan cik encik tuan m
uda..)
pink sweet pink panther
hijau yang mendamaikan
biru yang menenangkan sedamai laut dia pantai... eh, ko bi
a betul...LAUT di PANTAI...gamaknye camne tu...
pk la sendiri...


kuning warna diraja.. eh cheh...


sangat poyo kenapa aku nie...

ha! ko tengok, mesti KENAPA...

KENAPA, KENAPA, KENAPA, KENAPA...


comelnye dia... kekeke

macam ayat yang paling poyo... KENAPALAH HIDUPKU DITAKDIRKAN BEGINI... ko tahu, nie ayat jiwang meneh karet besi burok... biasala tu... layan perasaan...

oh! tidak! tapi aku ske...
sangatla takleh nak dilayan otak aku yang tengah ting tong .... bunyi loceng... walahu...

wei, korang nak kawin tak?

da answer mesti "NAK NAK NAK NAK..."

aku pun nak... tapi sape nak aku... ko nak aku???
ko kenapa? macam da desperate je nak berlaki/berbini...

sukahati akula... woi woi... kemahin ko eik...

apa suda jadi sama ini entry... gua tala tau sama lu...

ok2 la... ko bosan baca entry nie nnt...
manjang jela, jong jeng...


kla...tu bunyi macam lift... entah2 bos aku...ha! nnt kontai kantoi...
makcik nenek jugak yang susah tahu...

KENA SAMPUK....KENAPA???


---WAKAKAKAKIKUKUMU---

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei