Tuesday, November 3, 2009

((terpaksa guna kamu))

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, November 03, 2009
hari ni saya terpaksa guna kamu...
kawan kamu yang lagi satu same colour ngan kamu "PURPLE"... da kena buang dgn seseorang...

kawan kamu dibuang tanpa pengetahuan saya
apakan daya, saya hanya mampu mendengar pengakuan seseorang itu...
dahla kawan kamu tu, kawan saya yang bagi... hadiah perkenalan la kununnye...
tapi takdela terasa sangat... sebab kawan saya yang bayar kawan kamu tu...


saya sangat sayang kawan kamu itu... sebab dia best...................................
dia kale PURPLE... dia santai...
saya sayang kamu juga...


kawan kamu tu ramai org ske juga...
kamu pun sama...
cuma kamu lagi cute la kot...
kawan kamu nampak santai...


agak2 siapala @ apakah kamu, kawan kamu, kawan saya & seseorang tu kan???

4 comments:

saya_arief on November 3, 2009 at 9:57 AM said...

pepatung teddy bear...

kami zuzi ... on November 3, 2009 at 9:59 AM said...

bukanla.. teka la lg...nnt sy bg kamu hadiah klu btl...

saya_arief on November 3, 2009 at 10:04 AM said...

hamba surrender da...

kami zuzi ... on November 3, 2009 at 10:08 AM said...

mana leh surrender.. nnt adiah tu berpindah ke tangan org lain...

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei