Sunday, November 15, 2009

((sinOpsis sabtu 14 nov))

Posted by kami zuzi ... at Sunday, November 15, 2009
tajuk nye entah pape
yela, semalam sabtu 14 nov 2009
saya exam - 2 paper (marketing management I) & (principle of management)
sata tak jawab dengan baik kOoo tahu...

stress la... sOalan susah ya RABBI .... entahla... baru mid term dah susah... kalau final nnt... tak tahu la saya...

saya masuk lambat exam 15 minit... hujan kan...
bf saya hantar ... kami rempit gile dr maluri ke UNITEN... tula, lenkali wat tmpt exam jauh2 dr umah saya... kasihan saya

masuk2 dewan exam... macam biasa, muka saya memang selalu lambat... seat pun special la... sampai pegi kat area kat budak course lain... lantakla... saya takkisah pun...

kenapa lecturer saya buat sOalan senang sangat, sampai saya blurrrr..... sampai saya tak tahu, sampai saya rasa malas nak jawab, sampai saya rasa bengang.... saya rasa nak mengamuk di situ juga...

tapikan saya waras lagi...

semalam exam dr jam 4ptg - 7mlm... best kan... menepek muka kat UNITEN... tapi tak dapat jawab... padan muka aku...

balik sendiri sebab ujan kan... taknak susahkan dear saya...
naik taxi dengan sape ntah, sekali sampai KTM serdang, tak yah bayar tambang, sebab kawan saya yang kami naik sama2 bayar... dia taknak kami bayar... sOOoo redha jela...dlm ht ku "jimat aku hari nie".... jahat kOooo...

pastu sampai maluri dalam jam 8.15mlm...
g tapau makan... ada plak org gile... ish! dahla sexy... cina tapi... masyaAllah... nasibla dia pakai seluar...cuma sexi la... tapi nak di buat apa kan... dia kan tak waras... kasihan... tapi sape yang berani tolOng dia... agak2 kalau nak kena maki balik, bOlehla ringankan tulang temulang anda untuk membantu dia...

sampai umah kOoo... aku mOody... sebab tak dapat jawab... call my mOm... so, i'm happy back...

erm... malam tidO macam gOnggOng... jap aku bangun, jap aku tidO... kul 3 lebih saya dah betul2 tak larat, baru saya switch Off lamp... kul 7 lebih bangun... kul 9 saya g beli bekpes... kena ajin untung kenyang... hehe... ske ske ske makan makan makan....

okla... saya saje je nak berentry jap nie...
petang nie saya ada exam lagi 1 paper... math fOr management....

wish me lUck
gud luck to saya

2 comments:

yugi on November 15, 2009 at 2:48 PM said...

all d bez gadiz cumel =)
chaiyok3 =)=)=)

kami zuzi ... on November 15, 2009 at 8:42 PM said...

thanx

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei