Sunday, November 22, 2009

((BFF))

Posted by kami zuzi ... at Sunday, November 22, 2009
Reactions: 
i dOnt knOw actually...
BFF : best friend fOrever
yes! of cOurse...

even seseOrang tu dah jadi milik kita, dia dan kita pasti akan jadi BFF Ok!

takdir Tuhan kita tak bOleh nak sangkalkan...
semua yang Tuhan buat ada hikmahnya kan...
hanya dOa, kesabaran, ketabahan, keimanan semuanya lah yang mampu membuatkan diri kita lebih matang dalam menghadapai segala2nya...


tapi mungkin tidak saya buat masa ini...


wah! dah macam bermadah pujanggala plak saya kan...
apa la agaknye yang terjadi kat saya kan...
biala dia jadi BFF saya...


whateve we r dOin' we must ask frOm Allah...
sebab apa saya tulis camnie???
sebab saya nak semangatkan balik diri saya yang dOwn nie...


insyaAllah semuanya dalam keadaan yang baik...


remember Ok!


ingat Allah selalu...
Dia ada bersama kita dalam apa jua situasi pun...
mudah2an...


thanx to bOok name "dOn't be sad"
by Dr 'Aidh bin 'Abdullah Al-Qarni
u r my BFF... 
teguhkah saya dengan semua ini???

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei