Sunday, November 15, 2009

((stOry ahad 15 nOv))

Posted by kami zuzi ... at Sunday, November 15, 2009
saya da bis exam hari nie...
saya tak dapat jawab 2 soalan... pada part A - sO 1 & 2 yang kesemua bernilai 8 markah...
hahahahaha...kelaka kan.... sebab saya ketawa "nak ilangkan stress saya"

jOm kite ketawa ramai2... bak kata kawan saya "ketawa itukan sedekah"
hahahaha... banyakla dia punye sedekah....
"senyum itu sedekah"


sebab saya tak jawab adalah "saya tak belaja pelajaran itu dan saya sendiri tak sangka la sOalan itu akan keluar".... rugi juga...


tapi saya puas hati la juga bagi paper hari nie...
dari yang semalam yang entah memBLURkan saya sahaja...


thanx tO all my lecturer...
eh, kenapa saya cerita macam saya dah last year je...hahahahaha
ketawa lagi... "ketawa itukan sihat"
ha! yang ini barula betul...


saya betul2 stress...
stress ke saya???
entah, tanyala kat kawan saya esOk...


tapi saya sakit hati hari ini...
kOrang nak tahu tak kenapa?
nak tahu tak?
nak ke??? 
sambung di entri sebelah...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei