Thursday, November 26, 2009

((rumah mayat))

Posted by kami zuzi ... at Thursday, November 26, 2009
Reactions: 
apa agaknya yang berkaitan dengan rumah mayat?
mesti mayat kan... dan penjaga rumah mayat


tapi... saya nak wat jahat ckit nie...
sebab saya geramla... saya bOsan dan jadi tak faham 
sebab kan saya nak lik kg petang nie sempena HARI RAYA AIDILADHA


pastukan... saya macam geramla dengan staff kat sini
memang macam umah mayat da...


senyap sunyi sayup sunyup semuala...
ada mulut, tapi senyap...
saya pun ada mulut gak... disebabkan diOrang semua senyap, jadi saya pun kalau nak buka mulut jadi macam pelik...


mestila diOrang terkejut kan???
sOoo saya pun diam la juga...
nasib ada internet... kalau tiada... mati kutu dibuatnya...


sebenarnya kawan saya yang bagi gelaran RUMAH MAYAT nie...
okla... apa pun, saya kena wat keje macam biasa...
yela, dah nama pun datang Opis nak cari rezeki...


rumah mayat version "life"


3 comments:

saya_arief on November 26, 2009 at 10:37 AM said...

HAHA....
ade ke panggil umah mayat...
dasyat btol...
mesti sume cam zombie kan..

omeinzla on November 26, 2009 at 2:54 PM said...

zombie kampung pisang

omeinzla on November 26, 2009 at 2:54 PM said...

zombie kampung pisang

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei