Wednesday, November 4, 2009

((macam-macamla))

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, November 04, 2009
kerja saya hari nie...
calling and calling and calling...............................


hari nie Ok ckit la kOt fikiran saya nie...
 

akibat terlebey tidO la kOt...
semalam saya nak tidO 1jam... hambik kOooo tertidO terus 4jam...
hangin je... bangun2 g spin baju...
basuh muka, study la kOnOn...... skali saya ngantOk... tidO sambOoong lOr...

hari nie org mintak payment je...
saya plak jadi ceti...
kOo hengat senang ke nak jd ceti...
cuba kOrang berlakOn untuk jadi ceti...
BUAT SKRIP... ada tuah kOrang... ada la...
nGeee...

smlm, my fOllower dpt habuan dr saya... dah nak riak ckit nie...
tak Osah nak publish sapO kO diO eih! tak bek...

hari nie... saya duk print receiptla... payment advice la...
satu orang je saya tak dapat nak cakap lagi...
engage je kejO dia... gayut apa...
tak baik tuduhla saya... saya nie...
nGeee...

hari nie terasa saya macam banyak keje plak...
tapi sama je...
nGeee...


semalam masa saya nak pOst barang kan...
saya kena perli ckit dengan persOn in charge kat pOst Office tu...
saya tanya baik2 kO macam hangin plak...
nasib kO lelaki...
kalau kO pOmpuan, lagila kO selamat...
aku tanya " dah ke???"
pOst "sabala...nak g mana cepat2"
aku dalam hati "uish mamat nie..."
geram je...


pastu beli shake kat mcD...
aku mintak plastik, dia bOleh tarik muka masam...
kO hengat aku nie sape... memangla aku bukan sape2 pun...
tapi saya custOmer Ok...
saya takleh betul kalau Org serve kat kedai makan hangin2...
saya hanginkan balik... tengOk situasi...
nGeee...


macam2 da...
jangan macam-macam, bia MASAM...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei