Thursday, November 5, 2009

((kemalasan melampau))

Posted by kami zuzi ... at Thursday, November 05, 2009
kemalasan melampau melanda diri saya hari ini



saya lapa
tapi saya da makan curry puff 3 ketui

saya malas
tapi saya ada keje yang kena buat

saya malas
saya malas
saya malas

3kali cakap "saya malas"
nnt kOoo malas betul2 baru tahu
kO nak ke jadi malas macam saya???
jangan amalkan... tapi kita renung2kan...

malas itu baik ke buruk?
dalam beberapa situasi, malas itu boleh dijadikan sebagai sesuatu yang baik...

saya malas la nak mencuri...
ha! tu kan baik...
ngeh ngeh ngeh

tapi kalau...
saya malas la nak mandi...
ha! itu tidak baik...
ngeh ngeh ngeh

malas melampau macam apa eik???
agak2 kOrang, apa yang bOleh disama ertikan dengan "MALAS MELAMPAU"

kOrang cuba bagi cOntOh...
kite kOngsi bersama

renung2kan...
malas macam gonggeng


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei