Sunday, November 8, 2009

((my class))

Posted by kami zuzi ... at Sunday, November 08, 2009
tajuk yang nth ape2 kan...

erm, tade pape pun, just nak kabo pasal apa aku buat kat kelas

aku g kelas lambat... sebab saje... ngade2...
ada boleh bangun punyala kul 6.30pg...
lepak2 lu main game... kul 7 baru hegeh2 nak siap, kelas kul 8pg...


maluri dengan serdang raya - dahla agak tak bape dekat...


kul 8pg siap, pastu leh lagi aku... tukar2 bajula...
macam tak sesuaila...
alih2, aku pakai tshirt putih + sua old season aku... sempaoi beb...
kul 9pg baru sampai kelas...
masuk dengan senyuman yang menawan...
 


plak tu lecturer baru... selamba je...


paling best semalam, kelas marketing management 1
lecturer just wat revision - sample for mid term
jawab sama2 satu kelas...
aku nie ala2 penakut nak cakap kuat2 kadang2 kat kelas, malula apala... tapi bukan ada ape...

semalam lect tanya jawapn, aku dengan CONFIDENT jawab....
lect : kamu pasti, BETUL?
aku : BETUL.... (nada kuatla...)
lect : klik pada jawapan... WRONG...
aku : gelak habis2an... ngeh ngeh ngeh...

tapi bagus gak salah... at least lecturer akan explain more WHY not A or what else la...


erm... syok je...


hidup mesti selamba...
tapi jangan terlebey.. nnt susah...
aku muka seposen


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei