Monday, November 2, 2009

((tak ske akan keadaan itu))

Posted by kami zuzi ... at Monday, November 02, 2009
semalam aku lik dr kg...
naikla bus...
naik2...dudukla kat 4th last maybe... xsure
pastu, aku tgk ramai gile la org itu...
aku pun pelik... nasib la diOrang drOp kat klang...
lega siOt...



yang aku paling geram... drebar bukak radiO... diOrang pun sebOk la bukak gak gn HP... skali aku baling HP kO tu baru tahu... kO hengat kO sOwang je ada HP ke ha!


sakit O...X betul la...
kalau lagu tu best takpela... nie idak eh... kasi pusing kipala saja

aku yang kunun nak la mentela'ah dlm bus, jd pening... 
dahla sakit kepala... di tambah lagi... 
sampai aku rasa nak turun... tapi aku malas nak tunggu bus lain...
sebab aku agak rushin' semalam, ada hal lain kena settle... takut kedai tu tutup...

dgn beg yang berat 
laptOp + 2 buku + baju kurung sepasang + adapter laptOp + charger...
dengan handbag la... macam pOmpuan... mmg pOmpuan pun...



pastu rushin' g JJ maluri...
g tapau sushi + mcD je... tak larat nak jalan cOz nak pengsan...


plak tu... betul2 je sampai kat blOk sebelah apartment aku duduk...
ntah ada sOpak apa kat blOk tu... sekali... kecepek! sandal aku putus...
memang malang c...Owt aku semalam


nasib da malam, aku pun da duk betulkan sipar tu... jalan ckit tertanggal balik... aku apa lagi...
tgk kiri kanan, depan belakang, cabut lari kat blOk aku dengan kaki ayam sebelah...
kOtOr tak kOtOr kena pk lain kali... sebab memang tak dapek dOh den nak nOlOng eh...


pastu naik tangga sampai depan umah... 
balik2 mandi semua... baring... macam nak pengsan kOoo
perOt lapO gile... pastu bangun mkn mcD yang da jemu itu...
makan ubat...tidO...sampai kul 10mlm bangun lik... 


study n study... okla ckit...
nasibla line maxis aku dah Ok... da bayO... 
nGee


bermacam alkisah aku...
dah nak kena beli sandal baru la... tensiOn tul... tang2 duit tade nie...
tapi kalau da gile sandal... bukan mengenal erti duit ada ke tak... aku memang haram..."muka macam haram"... nGee


sempat lagi berblOg... skali bOss kO nampak, amik kO jawab sendiri
nGee


malang itu tidak berbau...


lenkali nak beli sandal bia yang berkualiti, bermutu tinggi, bia mahal, selesa, asal selamat...
NOSE... aku mahu kamu...

kepada Org itu... tOlon Ok... jgn kO menyerabutkan kepala hOtak Org ramai lagi... TAHU!

4 comments:

saya_arief on November 2, 2009 at 12:25 PM said...

waa..
bersabarlah anda apabila menaiki bus...

kami zuzi ... on November 2, 2009 at 12:40 PM said...

erm, tapi masalahnye ORG ITU,... sebab semalam saya tak sehat sangat... sakit kepala, pastu ORG ITU ramai... bukan ORG ASING tau...

saya_arief on November 2, 2009 at 12:57 PM said...

kesian bangat ya sama kamu..

kami zuzi ... on November 2, 2009 at 1:29 PM said...

tu la, kasihan sungguh... hampir2 nak pengsan da...

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei