Tuesday, November 3, 2009

((ntah kenapa saya hari ni))

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, November 03, 2009
Reactions: 
entah kenapa la saya hari ni
nak kata lucu, pun bOleh gak...
nak kata mereng pun bOleh gak...
nak kata nyanyOk... ish! tak leh2....................
x baik tu namanye...



tadi ada despatch natiOnwide anta surat, dia suh saya cOp semua... pastukan kOyakkan kertas yang depan...
saya pun cOp dan kOyakkan seperti yang diarahkan...
tapi!
ada bOleh saya pergi bagi balik surat tu kat despatch tu semula...
dah saya hanya dapat kertas yang kena dikOyakkan tu...
bukan salah despatch tu...
salah saya...nGee

nasib baikla despatch tu pasan...
kalau dia main amik je... mau aku terjerit terlOlong jap nak panggil dia balik...nGee

mungkin jeritan seperti ini "abang........abang...... surat saya....... surat saya........." ngah ngah ngah... memang sewell la jadinya...

plak tadi g lunch...
sekali tu... da bis makan nak g bayO...
g ler kat kaunter dia...
dia tanya "makan apa?"
dalam hati saya nak cakap "sama macam kawan saya tadi..."
sebab saya tahu, harganya sama... tapi disebabkan saya minum air lain dengan kawan saya, jadi saya kenala cakap saya makan apa...

sampai saya leh lagi wat2 tengah pk... nGee...
tak hengat... kenapala saya nie...
dah tOkey kedai tu kata kat kawan saya "parah kawan awak ni... makan apa pun tak ingat..." ==> siap dengan gaya la tOkey tu.... nGee

ntah apa yang saya hengat pun tak taula...
lepas nie, apa la plak yang saya tak hingat...

jangan tak ingat nak balik jalan ke umah sudey... bahaya kOooo
agaknya kenapa la saya nie eik??? 

terlebey mkn ubat kOt

2 comments:

saya_arief on November 3, 2009 at 2:26 PM said...

rindu kat si dia kot..

omeinzla on November 3, 2009 at 3:05 PM said...

rindu? takdela... baru jumpa semalam... erm, akibat pengurusan diri yang tak menentu.. tido yang tak tentu masa... makan yang tak tentu arah... duduk yang tak senang duduk... ngeeee

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei