Tuesday, November 10, 2009

((kalau saya GERAM.. kO pun GERAM kan...))

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, November 10, 2009
wat aku paneh ja...
kalau saya geram... orang lain yang tahu pun geram kan...


saya cerita kat kawan saya, kawan saya betul3...

dia pun GERAM

wOi, kO ingat saya nie ape ha!
kO jangan, kalau mOod saya dah takde kat sini...
takdenye full effOrt saya bagi...
dengan yang lagi sOrang ni...


eeeeeeeee.... kO tahu kalau da hati terbakar
panas je...


macam budak2... yela, saya tahu sape saya
tapi...
((nO wOrd la tO describe...))



dahla!
eee... geram gile

2 comments:

saya_arief on November 10, 2009 at 4:30 PM said...

apesal ngamok2 ni..?

kami zuzi ... on November 10, 2009 at 4:58 PM said...

aku nak ngamok la... mana lagi nak ngamok... blog je leh b=ngamok

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei