Wednesday, November 25, 2009

((bOsan))

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, November 25, 2009
saya bOsan
saya tahu ada keje
tapi saya malas



saya bOsan
bOleh tak kuarkan saya dari KL nie
saya bOsan la
KL nie kan... buat diri saya jadi tabah!
tapi, saya bOsan
KL penuh dengan kisah hitam

saya bOsan
mari sama2 kita berbOsan sama2
anda bOsan???

saya nak buku la...
sape nak bagi saya buku supaya saya tak bOsan

kalau kat kg pun saya bOsan gak...
tapi Okla kOt...
duk umah je... pastu tak kua, sebab panaskan...
saya kan takut panas...gedixxx

saya bOsan


korang bacala entry bOsan aku yang bOleh buat kOrang bOsan

2 comments:

bie@ayang on November 25, 2009 at 9:07 PM said...

sis..
jum la dtng umh kitew...
hehehe...
busan jugak nie...
^ ^

kami zuzi ... on November 26, 2009 at 9:03 AM said...

dik... jumla datang umah sis... sis bosan nie

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei