Thursday, December 24, 2009

** yang mana satu **

Posted by kami zuzi ... at Thursday, December 24, 2009
"yang mana satu idaman kalbu...."

apa yang saya merepek nie...yela, yang mana satu harus dipilih...
dalam hidup ini...dalam ingin membuat keputusan pasti akan ada kOs lepas...

kos lepas : melepaskan barang kedua terbaik untuk mendapatkan yang terbaik... ((ala, nie time saya belaja ekonOmi...my fevretO subjectO...ala2 maknanye lebih kurang camtula...))

kenapa la dalam hidup, saya susah nak tetap pada satu benda yang saya nak buat???
kenapa perlu ada dolak dalih???
kenapa perlu ada kegusaran dalam meneruskan sesuatu???

disebabkan kegusaran inila...kita dianjurkan untuk meminta petunjuk, mOhOn mOga ditunjukkan jalan yang benar untuk diri kita dan umat seisinya...
((kalau bermadah...pandai nyah...haha))


banyak sangat benda dalam hidup saya yang bertanda tanya "YANG MANA SATU?"

yang mana yang terbaik...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei