Friday, December 11, 2009

** bOsan **

Posted by kami zuzi ... at Friday, December 11, 2009
Reactions: 
BOSAN

kenapa saya bOsan?
sebab kat opis nie...sunyi macam umah mayat...

bOsan takde kawan nak g makan...lagipun... dah jemu dengan masakan kat area tempat keje nie...

LAGI???

bOsan sebab rasa buang masa je datang Opis..tapi tak wat keje...sebab takde keje...

asyik ngadap PC... sampai PENING...
tu sebab duk sini...leh STRESS

sebab STRESS...
persekitaran yang macam umah mayat... kOrang tahukan umah mayat... senyap sunyi... tapi takdela menakutkan / menyeramkan...

LAPAR..
lapar...tapi selera makan tu tak de...
sebab...
 yela...dah la kena tapau...pastu nak kena makan kat pantry yang panas tu...nak makan kat kedai pun Ok je...tapi..bOsan... sebab orang lain makan berteman dengan kawan2... lainla kalau g jalan2... tu nO hal la...

BENCI
sebab benci adalah... bencila... tak ske dah nak duk sini lagi...
biala bOs saya tahu pun... 
kalau Orang lain bOleh kata yang duk Opis nie membOsankan even 1 hari... apa ntah lagi saya yang dah duk sini bertahun lamanya...

sangat stress...

STRESS
disebabkan oleh persekitaran...


PERSEKITARAN
semua nie salah kamu... tidak!
adakah patut???


kenapala saya dinasibkan begini...Ya Allah ... tak baik saya menidakkan takdir Tuhan...


manusia ini tak lepas dari terus merungutkan...
masyaAllah...


ingat Allah selalu walaupun BOSAN
bila la nak dapat yang lain nie...



 

4 comments:

sue on December 11, 2009 at 5:05 PM said...

aaa...bosanke??

[M.u.N.E.y] on December 11, 2009 at 11:55 PM said...

byk2 bersabau k...
ada rezeki nnti u kat tempat laen..
best per duk opish tu...
k.yanie bercuti ke?

mohd.zulkifli on December 12, 2009 at 1:26 PM said...

pg la bersosial.
n jgn ckp busan nti lg busan.

omeinzla on December 12, 2009 at 9:02 PM said...

sue : memang bosan

muniey : tula....harap2 tercapai la sebelum new year bermula..mudah2an

zulkifli : sosial kadang2 je..bz ngan study juga

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei