Thursday, December 10, 2009

** apa apa saja **

Posted by kami zuzi ... at Thursday, December 10, 2009
agak2 korangla...kenapa entry saya nie shOrt2 je skang...

sebab saya BZ...saya dah tak tahu nak update pasal apa lagi...
hidup tak selalunya indah...
hObi saya skang nie adala "READING"

nie semua sebab panahan housemate2 saya yang gemar membaca... SKE SKE SKE
membaca baik untuk minda...menjana minda bagi tak mereng macam saya... hehe
adakah?

pastukan... saya dah malas nak keje skang nie...
mOod keje tu dah makin pudar... dah keruh... 
hahaha
"kO kalau bOs kO tahu...matila kO"


apa apa saja la... 
erm... nie pun saya tengah bOsan tahap dewa...tu yang kena masuk blOg... nukil saja apa yang terlintas di hati ni... apa bOleh wat... jiwa kOsong... gile apa saya nie...

kegilaan menjadi2

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei