Friday, December 18, 2009

** mikrOfOn **

Posted by kami zuzi ... at Friday, December 18, 2009
keJAKONan saya terserlah bila menjumpai toys ini...
ia adalah sebuah mikrOfOn...
akan bercahaya bile di hembus / lebih senang... bile menerima isyarat bunyi dari manusia... 

sangat cOmel...
alat itu adalah seperti ini...
silalah melihat.. hahaha






sila lah melihat.... 
dia macam mikrofon ada on/off


yang paling saya jakOn adalah... bile cakap ada cahaya... hahahaha..
anak buah tergelak2 melihat kejakOnan saya...
saya cakap "hellO hellO..." sambil terkinja2... itu adalah membuatkan perbuatan saya digelakkan oleh anak buah saya... haha


kOrang nak beli ke? 
nanti saya jual yang anak buah saya punya ((aunty yang sangat zalim)) hahah...
TERBAIK!


menjadi JAKON adakalanye bermanfaat untuk masa hadapan...


kejakonan ku dengan mikrofon poket doraemon

4 comments:

Zulkifli Shawal on December 19, 2009 at 12:21 PM said...

bole mkn x mic tuh?
haha

kami zuzi ... on December 19, 2009 at 2:27 PM said...

takleh makanla... kenapa nak makan?

Zulkifli Shawal on December 21, 2009 at 7:24 AM said...

da mcm aiskrim.haha

kami zuzi ... on December 21, 2009 at 11:19 AM said...

tula..comel tau

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei