Tuesday, December 29, 2009

** tibe-tibe nak tuka ke ariani la... **

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, December 29, 2009
Reactions: 
ada orang kata, muka saya nie sesuai je guna tudung ARIANI tu...
pegi butik ARIANI pun tak pernah...
ngehngeh2...

adala tudung camtu....((rentap yang mak saya punye je...))
tapi Ok ke???

tapi bestla...sonang nak pakai...erm...nnt bile dah teringin, pakaila... hehehe...
nnt jadi cam nie...

OK KE???



hehe... macam nie la nnt... Ok la kOt.. tapi muka kena kasi tembam..barula bes...
bilenye...bile2 aja bOleh...


jangan ada yang panggil saya "minah indOn sesat suda"
kalau g umah kawin ske la saya menggaya tak tentu pasal... hahaha...


anak mak abah memang camnie....

 

7 comments:

teddy_froggy on December 29, 2009 at 4:38 PM said...
This comment has been removed by the author.
teddy_froggy on December 29, 2009 at 4:39 PM said...

ala sis...muke kitew x jadik r kalo pkai tdung cm tue..huhu..
xleh nk sentap mak puyer..

omeinzla on December 29, 2009 at 4:52 PM said...

tp muka sis?

mohd.zulkifli on December 30, 2009 at 10:42 AM said...

oh ariani tu tudung ea.haha

omeinzla on December 30, 2009 at 10:43 AM said...

ariani ni bukanla tudung...cuma brand tudung tu..ARIANI...kan ada butik ARIANI kat masjid jamek tu...........................

saya_arief on December 31, 2009 at 12:44 AM said...

xsesuai la ngn muke mak cik yg garang cam naga 2..
haha..

omeinzla on December 31, 2009 at 10:44 AM said...

woi dik...ko sedap je kutuk aku

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei