Wednesday, December 23, 2009

** rasa nak makan ayam gOreng **

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, December 23, 2009
skang nie saya memang hantu ayam gOreng la...
nie ha saya kepingin banget nak makan ayam gOreng...
tadi kawan saya kata, ada ayam gOreng "uncle bOb"  http://www.unclebob.com.my
entahla...sedap ke tak...



tapi saya teringin nak makan KFC nie...
dapat ayam gOreng pun jadila...
sedapnye...


malam tadi dah makan ayam gOreng... erm..punyala pemalas...suh hOusemate gOreng... haha... nasib hOusemate spOrting... plak tu hantu ayam gOreng... jadi apa lagi... makan bis kan... sambil menOntOn tv9 cite hantu thailand "the unseeable"...
seram gak... tapi oK la... 

oh KFC... nnt aku nak makan KFC la... haha...


melantak macam beruang, tapi badan cicak...

3 comments:

Zulkifli Shawal on December 23, 2009 at 1:53 PM said...

adoyai lapa lg msuk cni
da kna g kepsi gak mlm neh!

kami zuzi ... on December 23, 2009 at 5:15 PM said...

haha..saya ske wat org lapa..tapi saya sendiri kurang makan... saya dah teringin nak makan kfc nie...

Bro Framestone on December 25, 2009 at 9:57 PM said...

uncle bob..???

kat mne tue ek....?? bro kalau time gaji masuk..sure belanje budak ofis mamam kfc... cuma bulan nie je xbelanje..coz ade org len yang belanje dulu

BroFramestone Blog

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei