Tuesday, December 15, 2009

** 15 dec - being 23 **

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, December 15, 2009
Reactions: 
tOday is my day....
what!
ish2... nO la...tOday is my birthday...
being 23 tOday...



(( dah nak kena kawin nie... ))

ala, kawin tu senarai nO hak yang keberapa la..
yang penting...adalah..."Allah masih bagi saya peluang hidup kat atas dunia ini"

pastu saya kena pk "final exam saya khamis nie...las paper "math fOr management"

pastu berhOliday la minda ku ini... huhu...erm... ha! ada lagi 1 "kena usaha dapatkan keje baru" ... 

23??? erm... biasa je... apa ada pada nombor kan... 23 pun tapi orang kat lua kata macam 18.. apa bOleh buat...ahakS!... sangat ske itu ok...hehe

okla...pepun... teruskan hidup saya dengan sebaik yang mungkin...

thanks to Allah coz give a a chance to life in dis world

3 comments:

Mr. Kawtim on December 15, 2009 at 10:47 AM said...

Selamat hari tua dari Mr. Kawtim

mohd.zulkifli on December 16, 2009 at 10:13 AM said...

hepi belated besday ma fren,, :D

omeinzla on December 17, 2009 at 10:21 PM said...

thanks

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei