Tuesday, January 5, 2010

- - rutin begini? - -

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, January 05, 2010
nak tukar kale la... bagaimana caranya harusku amalkan rutin ini...

saya yang sangat pemalas ni...lagi2 untuk bangun seawal pagi yang terpagi...
my guider telah membagi tahu... actually, saya pengambil G5



this is her routine before she get her nice body... just tO share


mornin' - pas bangun pagi : take G5 satu paket, after 30 minutes : amik 3 biji telur separuh masak (memang sedap ler...), teh tarik & nasi lemak atau meehoon or mee besO ke...


at 10 am : just take biskut2... (harus membeli biskut2 untuk dibawa ke opis...tapi malas ingin membeli...bukan kedekut tapi malas membeli)



lunch : nasi beserta ikan atau lauk yang lebih berprotein... + milo ais (my fevretOooo)


evenin' : kuih2 jer...(tu pun saya rasa susah...sebab lik keje lapa makan nasi gOreng je biasa)


malam : amik susu 1 gelas (sangat sedap, lagi2 kalau fernleaf)


30 minutes before sleep : take 1 sachet G5


wa... saya rasa saya mampu lakukan, tapi tak serutin itu... perlu disiplinkan diri untuk hasil yang terbaik... mendapatkan apa yang di ingini sebelum mendapatkan sesuatu yang kurang penting... dalam hidup perlu ada kos lepas...


thanx to kak win... lOve u la... i'll try do my best...
((tapi saya biasa hanya kata dimulut, ditanam di dada, tapi sukar untuk melakukannya))


STRESS...............


1 comments:

saya_arief on January 5, 2010 at 5:23 PM said...

apekah itu G5...?

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei