Monday, January 4, 2010

- - 2010 - -

Posted by kami zuzi ... at Monday, January 04, 2010
Reactions: 
2010 suda melabuhkan tirainye...
ala, kalau korang nak tengok tirai 2010 di labuhkan... korang beli jela tirai.. letak corak atau gambar 2010... jadila tirai 2010

2010 pun tapi tetap sama bagi saya
tiada yang berbeza...
perasaan je la kot yang nak rasa berbeza dan kunun nak jadi dewasa...
ala, dewasa tang mana jela saya ni... 
saya tahu 2010 nie pasti ramai yang nak melangsungkan perkahwinan dan segala macam upacara turun temurun nenek moyang suku sakat kan... hehe...
((sebenaunye jeles sebab rasanya tak de kesampaian lagi untuk itu semua... ngengenge))

2010 saya tetap di kerusi ini...
meja yang telah menjadi teman saya di opis yang amatla membosankan...
setiap kali, atau setiap hari... pasti ada yang membuatkan saya merasa tidak seronok...

4 jan 2010... mungkin ada sedikit berita gembira... tapi biasa je... sebab dalam gembira itu pasti ada terselit sekelumit kepayahan... cabaran dalam menempuh kehidupan ini...

2010 - happie neuw yearr...

2009 - telah membawa pelbagai kenangan pahit... haha... pahit la kan juga... takleh nak cerita...habis di benakku sahaja...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei