Wednesday, January 6, 2010

- - jaga mulut sikit - -

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, January 06, 2010
Reactions: 
amboi2 orang nie kan... (erm, saya pun sama gak...)
erm, sesedap je nak kutuk saya... takpela...

ADA UBI ADA BATAS
LAIN HARI AKU BALAS

tapi tak baikla kan kalau nak balas dendam... bukan bawa pekdah pun... 
tapi kan kadang2 rasa puas hati (ha! ha! pernah wat la tu...sebab leh kata puas hati... hak hak)

erm, peduli apa saya... yela, dalam kutukan tersebut terselit la kesedihan...
cuba kalau saya kutuk kamu wahai manusia...

sedap je nak kutuk saya "kurus sangat la ko ni... makan banyak2la... bagi naik sikit, dulu akak2 ko takde pun camtu... maintain je sampai skang..." yang nak banding dengan akak2 aku tu apa pasal... bagi penampar kang mulut tu wahai manusia... kamu amatla bernasib baik disebabkan lebih tua yang jauh dr saya...


apa hal la kamu wahai manusia nak kutuk saya begitu...kalau depan saya sorang takpe... nie depan orang lain... hellO hellO... lOok at yOurself 1st befOre want tO "kutuk kutuk" ok... kalau kamu wahai manusia adalah cantik seperti erra fazira tiada mengapala... harus juga kutukan itu diberi kepada saya...((adalah saya mempunyai mulut yang jahat...))


saya tak sanggup nak kutuk balik, sebab tahu... dia adalah lebih tua yang banyak dari saya...
dan juga tidak baik untuk mengaibkan dia di hadapan orang lain... sebab orang yang lebih tua adalah mOre sensitive... tapi titis la juga air mataku... apa kan daya... itu sahaja yang mampu mengubat rasa geram itu... nasib akak ipa ku memahami... elOkla...


didalam titisan itu, sy masih lagi mampu untuk bergelak ketawa... huhu


takpela... nak kata apa pun kan... my dOctOr tOld "as lOng as u sihat Okla..."

erm... bukan taknak maintain... tapi amatlah sukar...



((sebenarnya nie dah lama nak cerita, tapi... takde masa dan yang hari ni baru teringat...))

3 comments:

saya_arief on January 6, 2010 at 2:39 PM said...

lari....
godzilla da ngamok....

ita cutevirus on January 7, 2010 at 10:43 AM said...

salam ziarah...

abai kan aje orang² itu.. betul kate doc u.. as long as u sihat, ok jee...

p/s:- jom tuka link..

omeinzla on January 7, 2010 at 10:57 AM said...

how to change link? but, i just know how to follow u... hehe

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei