Monday, January 11, 2010

- - aku benci, benci pada mu - -

Posted by kami zuzi ... at Monday, January 11, 2010
Dengar kata ku
Benci pada mu


Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintai mu
Dan aku pergi

Benci aku
Ku benci… Kamu

nie lirik lagu BERCHINTA - FAIZAL TAHIR (dia perform pada malam AJL 09 malam tadi even dalam keadaan yang sakit...kasihan tengok dia... but congrats coz be third winner...get well soon) : menunjukkan betapa saya adalah benci kamu...


korang nak tahu tak apa yang telah terjadi kepada saya???
entah...

sebenarnya adalah sedikit geram di pagi ini - 11/01/2010 - isnin
kuang asam tul r...

bila kua awal nak g keje...kunun nak breakfast la... tapi jadi lambat yang melampau... so can't have a b'fast tOday... erm, bia la tak recOver back... saya OK! hanya disebabkan LRT STAR adalah bermasalah...

memang masalah akan datang tidak boleh untuk di jangka...

tapi, datang2 je opis kena maki... nasibla dia tu "****"
ok! accept!

pastukan dia takkan percaya la apa yang saya punya alasan... kira saya ni memang takleh pakaila... pakai buang - stacy je saya nie...

dahla dikata saya ni p***c**i hello......saya ni takla nak wat keje tu... kalau tak mampu sekalipun... takkan bOleh beli hp beratus2, charger tak mampu beli saya ni... 

yela, saya tahu, org yang hidup sederhana memang camni... redha jela kan... tapi tak cukup redha... sebab still rungut lagi ni... hehe...

saya tahu, dia tu kaya..bOleh beli apa saja yang dia mampu... OK!


erm...sebenarnya geram ngan dia je... alasan saya memang dia takkan percaya...tapi kalau org lain, dia percaya... tu pun my friend back up me... so, my alasan ni boleh dipercayai la... hello! takkan saya nak angkut kamu ke stesen LRT bdr tsk selatan, bagi melihat sendiri betapa mereka adalah lagi ramai yang terkandas pagi ini!!!


aduhai... susah nak cakap dengan org yang susah nak percaya kita... yela, p**c**i la katakan...org tak kaya macam dia...


1 comments:

saya_arief on January 11, 2010 at 2:33 PM said...

sabar ye kak..

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei