Friday, January 15, 2010

- - langsung tak suke - -

Posted by kami zuzi ... at Friday, January 15, 2010
apala yang telah menyerang kepala fikiranku di kala ini...
sedih + bOsan + tak tenang + serabut
sedangkan tiada apa yang difikirkan...

mungkin kehendak ku ingin menghiburkan diri masih lagi tak tercapai...
tidak mengapa...
tapi saya tidak bOleh untuk menipu diri saya...
bahawa kekOsOngan merajai diri saya...

perlukah saya mencari teman...
saya takut dengan semua itu...
kenangan lalu membuatkan saya terus menerus menjadikan kenangan lalu suatu ketakutan...

tapi inikah apa yang saya cari selama ini untuk mengisi kekOsongan hati ini... 
adakah ini sebenarnya... 
saya sendiri masih lagi tidak tahu apa yang perlu diputuskan...

terus menerus dengan begini adakalanya suatu tekanan buat saya...

saya tak pernah merasa bahagia... bahagia yang sebenar datangnya dari hati yang tetap teguh dengan Maha Penciptanya... betapa saya adalah masih lagi tidak menjalankan perintahNya dengan sebaik yang mungkin... MasyaAllah...

enthla... adakalanya saya langsung tidak suke dengan apa yang terjadi pada diri saya...
tapi saya sendiri seperti tidak berusaha untuk menanganinya...

saya tak tahu la... tolong jangan bagi saya lebih menderita...

1 comments:

Niniekartini on January 16, 2010 at 6:07 PM said...

jangan sedih2..ceria2kan diri.. ;)

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei