Saturday, June 6, 2009

.:: thE stOrE In mEmOry::.

Posted by kami zuzi ... at Saturday, June 06, 2009
sAlam semua..
aKu pun tak tahu nak habaq pasai pa kat lam nie..
bIle ku terjah kembali gallery photo aku...
tErkedu kU pada gambaq aku keja **tHe sToRe** lu..

nIela uniform aku...hehe...

++ gAmbq dari atas...erm...kelihatan kepalaku besaq...hahaha...erm, niela serba sedikit uNiform tHe stOrE .... ia dipakai sEmasa tiada sales...hehe.. seluar dia mErah tau...dilengkapi dengan kEmeja pjg pink + vest mErah + ribbon (wArna ikut Dept.) + sEluar pjg mErah + kAsut hItam + tUdung pUtih ++

pOst aku : clErk je... cUstomer sErvice dEpt

dUk nak ngadap cUstomer setiap hari...banyak fi'il tau dak.....stress!!

** iNi plak time aku dah hantar rEsign lEtter... notIce 1 mOnth... so, aku gedik2 pakaila baju tShirt pUtih ja... hUhU... aku hantar nOtice 24hours, terus kena rEject, immediate gaji aku tak masuk...kelako tul kenangan itu...**

-- nIe ngan Norizan... dia nie sEnior aku la... tapi dia pangkat adik je ngan aKu... one dept... kItorang kecoh... hAri2 mAkan coklat... huhu, mkn plak kena sOrok2... hP pun kena cuRi2 guna... haha.. rule is rule --

^^ nIe aku ngan supervisor aku..nama dia Badrishah.. kAmi panggil kAk b or cik sHa... dia memang best... understanding pErson... lOt sEnse of hUmor... huhu.. this tIme tengah ada macam campaign la rasanya...eNtah.. dah ilang ingatan aku... hUhU...^^

sO, ini jela santapan
untuk kawan2 aku... sElamat membaca..

aPapun... tHE stOre banyak kenangan...

tHanks semua

bUbye...mmuAh..........



0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei